Retur og angrerett

Retur- og angrerett – KimmisCandy.no

Hos KimmisCandy.no ønsker vi at du skal være fornøyd med kjøpet ditt. Vi følger gjeldende forbrukerlovgivning, inkludert angrerettloven. Les nøye gjennom våre retningslinjer nedenfor.

1. Angrerett

Som privatkunde har du normalt 14 dagers angrerett etter angrerettloven. Vær oppmerksom på at angreretten ikke gjelder for næringsmidler, inkludert vårt sortiment av frysetørket godteri, jf. angrerettloven §22 bokstav d:

"Angreretten gjelder ikke for varer som forringes eller raskt går ut på dato."

Dette betyr at kjøp av godteri fra KimmisCandy.no ikke kan angres eller returneres med mindre varen har en feil.

2. Reklamasjon (feil eller skade)

Dersom du mottar en vare som er:

  • Feilplukket
  • Har produksjonsfeil

...så ber vi deg kontakte oss innen 7 dager etter mottak.

Send e-post til chef@kimmis.no med:

  • Ditt ordrenummer
  • Bilder som dokumenterer skaden eller feilen
  • En kort beskrivelse

Vi vil vurdere saken og tilby refusjon, ny vare eller annen egnet løsning.

3. Retur av andre produkter

Dersom vi i fremtiden tilbyr produkter som ikke er næringsmidler (for eksempel tilbehør, gaveesker eller merch), gjelder vanlig angrerett for disse – så lenge varen er uåpnet, ubrukt og i original emballasje. Kunden må i så fall dekke returkostnader selv.

4. Returadresse

CHEF KIMMIS AS
Travparkveien 30
4636 Kristiansand
Norge

5. Kontakt oss

Har du spørsmål om retur, reklamasjon eller vil rapportere et problem?
Kontakt oss på: chef@kimmis.no